VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Apr 9, 2011

Perah Otak

Ngantok gile!!! Tadi aku balik kerja awal, tapi sebab dah janji dengan raid a.k.a herman tino nak pekena tom yam baik punya bila balik nanti dekat TTJ aku pon gagahkan diri (sebenarnya dah lapar gile). Macam  raid a.k.a herman tino kate Tom yam SRI9 ni A la. A tu kalau bonus mau dekat 5 bulan gaji. Tapi tom yam nya memang sedap. Di tambah pulak dengan nasi goreng USA. Licin la mangkok tu aku kerja kan. Nanti ada masa aku upload kan gambar tu kat blog ni. Biar korang teliur.huhuhuh

Balik je dari melantak aku terus je bukan PC ni. Macam biasa la nak update blog ni. Tapi blog ni macam banyak je yang kurang. Jadi aku cuba la buat apa yang patut untuk mencantikkan lagi blog yang baru aku buat ni. Dah macam-macam templete aku try. Resultnya HANCUR!

Akhirnya aku membuat keputusan untuk menggunakan templete ni. Boleh la walaupun banyak yang kurang lagi sebenarnya.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...