VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Jul 25, 2014

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2014...!!!




Saya dan keluarga ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri
kepada semua rakan taulan yang mengenali kami. Semoga raya kali ini akan meninggalkan kenangan indah dan keinsafan di dalam diri kita semua. Kepada mereka yang akan melakukan perjalanan pulang ke kampung supaya lebih berhati-hati dan semoga  selamat sampai ke destinasi. Akhir kata raya la berpada-pada supaya lepas raya tak merana. sekian terima kasih.
 
 
p/s : saya raya di batu pahat rumah keluarga mertua tahun ni...saya kan pemalu...malu lah...
 
 

 
 


2 comments:

  1. Assalamualaikum jas!

    Selamat hari raya, aku dah habis raya dah pun,hahaha

    Masih kat rumah mertua? Amacam? heh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam lana...

      selamat hari raya lana...aku kn pemalu...jd xbnyak ckp masa raya kat rumah mertua...hehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...