VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Apr 17, 2011

1st Time Yang Pertama



Oh Puduraya!!! Aku tengok berita yang Puduraya dah siap di naiktaraf. Memang lawa la, siap ada penghawa dingin lagi. Mesti selesa la kan??? 1st time yang pertama aku sampai ke Puduraya ialah masa aku cari barang untuk projek final aku. Barang tu semua di jual di jalan pasar KL. Barang-barang elektronok, susah kalau nak cari kat Melaka, jadi aku buat keputusan pergi ke KL dengan kekawan aku. Yang nak cari barang seorang dua, tapi yang lain nak jalan-jalan. 1 st time sampai KL.hehehe



Pada pandangan aku masa tu Puduraya macam tin sardin je. Sesak gile... Semua bangsa ada, dari asia barat,selatan dan afrika pon ada. Aku teringin la juga nak pergi ke Puduraya tu lagi, nak tengok macam mana lawanya tempat tu.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...