VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Apr 9, 2011

Kenapa Brodband Aku Slow!!!




Assalammualaikum & salam sejahtera,

Tak tahu kenapa hari yang indah ini boleh bertukar menjadi hari yang serbemalang bagi aku. Hari ni aku ingat boleh banyak benda la aku buat. Tapi hampeh!!! coverage celcom untuk beberapa hari ni HANCUR!!! Tengok la pic atas tu. Nak update blog untuk malam ni pun mau makan 1 jam tau. Macam mana tak terbakar. Setahu aku coverage untuk kawasan SENAWANG ni 1st class la. Takkan sebab gempa susulan kat Jepun tu kot. Lagi satu aku ingat boleh la aku usya-usya blogger lain mana tahu boleh jadi rakan blog aku. Sekarang ni baru seorang yang sudi. Niat baik aku tu untuk mengikat silaturahin sesama blogger terbantut. Dugaan namanya tu. Tapi bila lagi aku nak wat macam tu. Time cuti macam ni la. HANGEN aku!


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...