VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Apr 23, 2011

Happy Birthday 25

25 April ni bertambahlah setahun lagi usia aku. Aku dilahirkan pada 25 April 1986 dia Hospital Besar Kuala Pilah. Jadi umur aku akan mencapai 25 tahun la isnin ni. Naik bulu rome aku cakap pasal umur ni.hehehe Mak aku asyik cakap pasal kawen je. Bukan tak nak kawen, cuma tak cukup duit je... 

Sabar mak eh....ada jodoh kawen la org ni...

Tua sangat ke aku ni? Baru 25 la, bukan 35....

28 April ni tempat kerja aku ada buat April Birthday Party. Kena joint ni...hehehe


4 comments:

  1. singgah sini..

    thanks sbb dtg blog n tlg komen..ehehehe..

    okehla tu.. mak dah suruh kawin.. start kumpul duit sekarang.. makin lama hantaran makin tinggi dik oii.. hehehe..

    ReplyDelete
  2. Betol la..Tq beri komen

    ReplyDelete
  3. selamat hari tua..hehehe...sy tlong doakan yepp..moga cepat kawen..=)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...