VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Apr 20, 2011

Hot ticket kawan aku

Sebenarnya aku dah dengar pasal Hot ticket Hotlink ni dah lama. Selalu juga la aku tengok iklan pasal benda ni kat TV. Tapi tak terfikir nak tahu lebih lanjut. Entah macam mana tadi aku nampak benda ni kat atas meja kawan aku. Aku pun tanya la dia lebih lanjut pasal benda ni. Dia kata untung kalau pakai hot ticket ni dan lebih jimat dari pakai top up biasa. Siap ada free internet lagi..

Nanti aku nak try la, sekarang ni tengah sengkek. Gaji belum lagi.hehehe Lawa juga gambar awek dalam Hot ticket tu. Patut la kawan aku tu beria-ia suruh aku pakai hot ticket ni, mungkin sebab awek ni kot. Pandai la hotlink ni pancing pelanggan, kalau hotlink letak gambar aku dah tentu-tentu kena bakor!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...