VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Apr 6, 2011

Oh SAMAN


Korang tahu tak berapa bernilainya RM300 ni pada diri aku. Aku boleh hidup sebulan tu. Sekadar berkongsi dan jadikan la teladan pada kita semua. Ceritanya bermula macam ni. Masa tu kecoh pasal komputer 1Malaysia, jadi aku nak mohon la. Aku pon pergi la TMPoint Seremban ni. Dapat je borang aku kene dapatkan sain n cop rasmi tok ketua kampung aku la pulak.


Jadi aku pon menuju ke kampung dari seremban. Masa tu jam menunjukan pukul 11am. Aku pon dengan berhemahnya memandu SAGA BLM yang aku miliki itu. Pendekkan cerita masa turun dari bukit putus tu, ada sebuah kancil yang memandu dengan bergitu slow. Rasanya meter kareta aku menunjukan 50KM/J. Jadi aku hilang sabar, apa bila jalan lurus je aku memecut tanpa menukar gear. Sebab kate aku outo la.

Yes.... aku berjaya memotong kate tu..Masa tu aku pon mengeluarkan kata-kata seperti bo#$* punya org, slow nak ma^&#@. Time aku cantik je memotong boleh pulak polis tu buat  roadblockkat depan. Kantoi!!!

Kena aku rm300. Sebab potong double line. Tu aku dh setelkan. Tapi baru-baru ni aku kena lagi. kali ni Majlis Daerah Jempol pulak. Kesalahannya parking tanpa kupon. Kali ni aku kena RM30. MASAK.....




Pengajarannya:

1. Jangan memotong  double line
2. Jangan  parking tanpa kupon

*Bandar bahau mana mana ada Parking kate gune mesin.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...