VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

May 8, 2011

Tragedi Ulu Bendul

Sebenarnya aku bersimpati dengan keluarga mangsa yang terlibat dalam tragedi Ulu Bendul yang berlaku pada 3 Mei hari tu. Tak sangka aku tempat yang macam tu cantik dan airnya yang jerneh boleh meragut nyawa 3 orang sekali gus. Dua tahun lepas aku dan kekawan pernah buat BBQ kat sini. Air sejuk gile... dan tak dalam pun, tak sampai paras lutut pun. Kuasa Allah mungkin ada hikmah disebaliknya.

Sebenarnya Ulu Bendul ni tak asing bagi aku. Boleh dikirakan setiap minggu mesti lalu tempat tu untuk balik kampung. Sabtu lepas aku sempat singgah kat situ. Aku dapat lihat masih ada usaha mencari seorang lagi mangsa yang dikatakan belum dijumpai.

Ni gambar yang sempat aku rakamkan untuk tontonan anda semua. Tapi sebelum tu aku tunjuk dulu gambar yang aku dapat dari google image :








Ni pulak gambar aku ambil dengan H/P sony ericsson J108 aku tu:


bahagian depan















Lepas aku pusing kawasan sekitar tu aku pun pekena air tembikai dan keropok leko sambil menikmati pemandangan yang cantik yang ada di situ.



 Al-Fatihah untuk keluarga mangsa.

3 comments:

  1. Aku rasa sebak bila aku berada di tempat tu.

    ReplyDelete
  2. KM pun ingat nak pergi mandi-manda kat sana dengan family. Memang dah rancang nak pegi dalam minggu yg sama kejadian tue berlaku. Nasib baiklah tak jadi. Alfatihah buat keluarga mangsa.

    ReplyDelete
  3. Takpa Bro KM...kita pergi mandi manda kat PD je la..hehehe Bro org kate mandi kat Ulu Bendul time hujan bahaya...Sbb kepala air dari atas tu tak menentu..Datang gile dia abis dia sapu semua..Pengajaranya mandi time panas je..Amin

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...