VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

May 28, 2011

Courts Mammoth

Entri kali aku nak cerita pasal 'courts mammoth'... jangan salah angap! Aku ni bukan nak promote atau pun di bayar oleh pihak courts mammoth sendiri untuk promosikan syarikat diorang. Blog ni kecik je bro...

Perasan tak kalau tengok tv3 mesti ada keluar iklan "Courts Mammoth Raya" yang 90 hari tanpa bayaran tu...Tv lain aku tak pasti la ada tak keluar iklan ni.  Aku tak nak cerita apa barang yang diorang jual cuma aku nak cerita pasal pekataan 'RAYA' tu... Sekarang ni dah hujung bulan mei. Jadi tinggal lebih kurang dua bulan je lagi nak puasa. Sekejab je masa berlalukan, pejam celik je dah nak masuk bulan jun. Puasa dah ganti ke wahai wanita....kalau lelaki tu aku yakin puasa penuh.huhuhu


Tahun lepas aku puasa penuh la....Betul tak tipu!


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...