VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

May 19, 2011

OMG!!!

Handset aku rosak la.... Aku baru je beli handset ni... Hari ni hari kedua hanset aku ni rosak... Macam terputus dengan dunia luar la aku rasa... Jadi aku fikir la macam mana nak bagi tahu keluaga aku yang handset aku ni dah rosak? Senang je aku send msg guna BB celcom aku... Bukan tak nak pinjam kawan, takut menyusahkan je.hehehe

Dan petang tadi kawan aku bagi tahu yang mak aku call dia...tanya pasal aku...mak aku call aku tak dapat... Aku dah msg comel, bagi tahu yang handset aku rosak. Mungkin dia lupa nak bagi tahu mak kot. Lepas kawan aku bagi tahu hal tu aku dengan muka temboknya minta sikit kredit kawan nak call mak aku. Mana la tahu ada hal penting.

Mak aku bagi tahu yang si buah hati aku ni call aku dah dua hari tak dapat. Jadi dia tanya la keluarga aku pasal aku... Bukan aku tak nak bagi tahu dia, cuma aku tak ingat no. fon dia...huhuhu

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...