VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

May 15, 2011

16 Mei Hari Guru

Selamat Hari Guru cikgu..... Aku nak ucapkan selamat hari guru ni pada cikgu tadika aku yang aku dah tak ingat lagi... Jasa mu amat-amat dikenang selalu.

Selamat  hari guru juga pada cikgu sekolah rendah aku. Cikgu ni pon aku tak ingat juga... Mungkin dah tua kot... Tu tak berapa boleh ingat...

Selamat hari guru juga aku nak ucapkan pada cikgu yang mengajar aku di sekolah menengah..Cikgu-cikgu ni pon aku tak berapa nak ingat sangat. Kalau jumpa mungkin boleh ingat kot.hehehe


Selamat hari guru juga pada pensyarah aku yang mengajar aku sampai aku berjaya dapat segulung Diploma.huhuhu

Selamat hari guru juga pada cikgu yang ajar aku memandu kereta tu. Walaupun aku kena ambil lesen dua kali.hehehe

Last sekali aku nak ucapakan selamat hari guru kepada mak ayah aku yang mengajar aku erti kehidupan...

Tu je!

ni gambar aku masa tadika... Aku yang kat baris depan seluar warna hitam...

ni gambar aku masa sekolah rendah..baris belakang dari kiri no 3...

ni gambar masa sekolah menengah..aku berdiri no 2 dari kanan...
gambar kelas tak ada la...

Gambar lain aku tengah usaha untuk memperolehi dari kekawan lain..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...