VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

May 22, 2011

2nd Day : Kursus Kahwin

Hari ini merupakan hari kedua aku join kursus kahwin. Kelas start pukul 9 pagi tapi aku dah sampai pukul 8 pagi. Nampak sangat tak sabarkan...  Bukan apa tak sabar nak habiskan kursus ni...  

Tapi kali ni tak bosan sangat la sebab penceramahnya pandai menyampaikan ceramah.... Jadi aku tak la bosan sangat...  Ada sorang penceramah ni tanya pada kami semua apa tujuan anda datang kursus ini?  Jawapan biasa dari budak-budak ni, nak sijil la, nak kahwin la... Sama juga macam aku, nak sijil kursus kahwin tu... Kan tak boleh kahwin kalau tak ada sijil tu...hahaha

Tapi penceramah tu kata tujuan sebenarnya adalah untuk mencari ilmu perkahwinan ni... Tak nak la nanti bila dah kahwin tak sampai setahun dah bercerai... Buat rugi je... Hantaran dah la tinggi...huhuhu   Cerita pasal hantaran ni...agak-agaknya berapa la bakal keluarga mentua aku mintak eh???

Apa-apa pun aku dah berjaya menamatkan kursus kahwin ini. Terima kasih kepada semua yang terlibat dalam progrem ini yang tak langsung membolehkan aku memperoleh sijil yang berharga ini. TQ!



2 comments:

  1. harap harap berkekalan la ya bangg.

    sijil ada dah. kira ilmu tu gunalah sampai mati.

    oh terasa nak kawen jugak lah itteww T.T

    ReplyDelete
  2. Amin...Ilmu masa kursus ni sikit je...ilmu yang banyak tu bila dah kahwin nanti.huhuhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...