VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

May 28, 2011

Manchester United vs Barcelona

Pagi 29 Mei ni final juara-juara... Aku memangp minat dua-dua pasukan ni... Tapi salah satu mesti kena juara, sebab mana ada final bola sepak juara berkongsi piala.hehehe

Jadi mana pilihan korang? Aku rasa seri 2-2 sama. Pastu penalti... lantak ko la sapa nak menang. Rasanya aku tak tengok kot. Lebih baik aku tido.huhuhu

Siapa bakal jadi JUARA???

video
Kalau boleh tengok live kat stadium kan seronok...


video
Aku rasa yang jadi juara mesti antara Manchester United dan Barcelona
.huhuhuh

2 comments:

  1. my hubby is going mad waiting for the game, so restless and of course hoping his fav team MU to win. Hopefully they do, if not habis for me.

    ReplyDelete
  2. @Nava.K

    TQ Nava.K beri komen,
    I hope Manchester United will win! hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...