VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Jul 21, 2012

Tahun Ni...!!!


1st Ramadhan tahun ni jatuh pada 21 hari bulan...
bermakna kami gaji hari ni...huhuhu
seronoknya...
maklumlah gaji baru masuk...
macam-macam nak di belinya...

Tapi tak syoknya...
gaji akan datang jatuh pada lepas raya...
sedihnya...macam mana nak raya ni...duit tak ada dah dalam dompet...

Apa-apa pon duit ada ke tak...raya tetap jadi...=(


p/s : selamat berpuasa.



12 comments:

  1. awal betul gaji...kene save dulu la kalau gaji lps ni masuk lps raya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak save mcm mane apan...baju raya,kuih raya, mercun raya xbeli lg...roadtax&insuran, servis kereta pon dlm bulan 8 ni...semua jatuh pada bulan 8...hehe

      Delete
  2. opss bukan kalau raya kasi awl ke? kerajaan ke swasta company tmpt kerja tu??

    ReplyDelete
    Replies
    1. company swasta...dgr kate mcm tu la...tp xkompom lg...

      Delete
  3. tulah..duit xde pun..raua harus ada..

    mana mau carik :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana mau cari eh?
      korek tabung la...hehe

      Delete
  4. takpe, puasa ni kene jimat kaw2 punya demi nak kumpul duit raya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...mcm susah je nak save...tkut lg banyak klua ada la...hehe

      Delete
  5. xraya la ko jasmann.
    haha..
    selamat berpuasa jajas!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat berpuasa farhan...

      Delete
  6. dkna masih tak bergaji! sob sob sob ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh...nanti belanje eh gaji 1st nanti...hehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...