VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Jul 23, 2012

Kan Tak Elok Ambil Hak Orang Lain...!!!


Kau tahukan betapa payahnya aku nak mendapatkannya...
kau senang-senang rampas dia dari aku...
berperikemanusiaan lah sikit...

Dan aku ni kenapa la bodoh sangat...
bagi tanpa rela kat orang macam tu...

kau tak ada hak nak rampas hak orang lain...
negara ni ada undang-undang apa...
kalau kau nak, kau cari la sendiri...

Bukan susah pun nak dapat...
tapi sebab orang macam kau la...
orang mcam aku tanggung susah...

Kau tahukan...doa orang yang terinyanya makbul...
semoga kau menerima balasan yang setimpal dengannya...ameen...


p/s : KIASAN...



20 comments:

  1. sbr man..len kali hati2 g bank..jgn smpai kna pukau lg..

    ReplyDelete
  2. en Jajas, banyak2 sabar tau...itu dugaan bulan puasa. Selamat menjalani puasa moga mendpt keberkatan daripada-Nya.

    ReplyDelete
  3. pe kes lak ni? berebut ayam percik kat bazar ramadan ke...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak leh blah ayat apan,hahahaha.

      Delete
    2. hahahaha...pandai2 je ko...

      Delete
  4. fening2.. berkias sungguh.. ;-)

    ReplyDelete
  5. Assalammualaikum.

    Maaf le jas, aku lambat benau smpai sini..aku puasa..cehh, mcam aku sorg je puasa,hahahha.

    Apa la 'hak' yg dimaksudkan tu..gapo mu duk kias2 sgt. gtau jelah, kite kan geng.. perghhh geng tuh, heh3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam lana...aku thu blog ni bkn bloglist ko pon...hehe

      ada masalh sikit...

      Delete
    2. oh mak, tersentap aku,hahahaa.

      Dah2, dah masukkan dah.. ^_^

      Slalu terlepas pandang kau..hahaha.

      Delete
    3. hahaha...blog xpopuler tu yg terlepas pandang...

      aku xkesah la...=)

      Delete
  6. sabar2.org ambik hak kita.kita cri yg lain ..hehe

    ReplyDelete
  7. awat jasman??apa masalah kau ni??haha..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...