VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Jul 2, 2012

SeaFood Goreng...!!!


Malam semalam selepas hantar barang uda ke PD...
Terus ambil rahmat kat Terminal 1...
pastu teringgat yang duit ansuran motor 125z tak bayar lagi...
terus ke taipan senawang...
sampai sana tutup pula...mungkin cuti kot maklum la ahad...

masa ni berasap-asap seafood ni...hehe

on the way nak balik rumah singgah jab kat kedai tu...
bersebelahan sport planet senawang...
pekena seafood goreng yang orang kata sedap tu...



p/s : agak masin...klu boleh kurangkan sikit ...cuma kalau ada kuah lagi sedap la...>< master chef




15 comments:

  1. Suka suki makan2 ni.... terjah dr bloglist http://kasihsuci-whh.blogspot.com .....
    kredit utk awk dan dia. heeeeeeee

    ReplyDelete
  2. sedap ni..untuk org yg ada penyakit gout tak boleh makan ni..nanti kaki bengkak tak boleh jalan

    ReplyDelete
  3. Assalammualaikum jas ^_^

    ya Allah..sodapnyo ha seafood ko..bila nak belanjo aku nih?hahahaha

    Kesian aku tau..tak pernah makan gi taipan2, seafood2 kt luar ni..siput pernah lah,heh? ^O^ heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam lana....

      ya Allah..betol ke lana ko xpnh makan seafood?hehe

      nanti aku dtg umah ko n bwk ko dtg sini...aku belanje...huhu

      Delete
  4. mantop hehe, err macam mana ya nak letak link top pengomen

    ReplyDelete
  5. da nama pun seafood goreng tu kan...mmg xde kuah la kot...haha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. o0o0o0o...yeke...kwn aku ckp selalunya ada kuah sikit...hehe
      mklum la pelangan tetap...

      Delete
  6. Selalu poie Senawang...lun singgah laie kek kodai tue. Tapi KM kalau makan makanan laut memilih sikit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. memilih tu ok laie...ni ado yg xleh mkn seafood...memang rugi...hehe

      Delete
  7. dkna seorang pemasin tapi belance sebab si manis yang makan..kahkahkah... angkat bakul sendiri nie ;p

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...