VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Jul 27, 2012

Selama Ni...!!!


Apa nama yang korang guna untuk pakwe/makwe yang korang letak kat dalam hset...?
aku...guna nama si dia ...

dayang tu nama DIA...

sapa boleh bagi kepastian...
ayat yang ada garis merah tu menunjukan si dia merajuk ke?

p/s : setiap kali si dia msg aku, mesti aku balas ayat yang pendek2 je...comel penah marah aku, dia kata "membazir kredit je abg ni...balas macam nak tak nak je..kalau adik dah lama cari lain" ...amboi budak kecik ni...hehe




18 comments:

  1. lelaki biasa la bls mssg pendek2 jea kan.

    ReplyDelete
  2. Salam.

    Ko ni..tak romantik betul.hahahaha

    'dari dulu', maksudnya, korang mesti dah lama berkawan tu.

    At least,letak la perkataan 'someone special' takpun, 'someone like you' By Adelle, hahaha, tetiba plak.

    Aihh, tpi aku betul2 maksudkannya. Jangan plak letak honey, dinda, mummy, yg pelik2 tu..lom lagi..sabaq2 dulu. hahaha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya memang xromantik la...hehe

      Delete
  3. letak nama je ok kot..haha..tp tang balas msg pendek2 tu mmg xbest langsung..haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wlpn bls ayat pendek pt penuh makne...hehe

      Delete
    2. puuiii..klau dah nmanya laki..xda mknanya penuh mkna..haha..

      Delete
    3. amboi ko firhan...marah betol ko dgn lelaki...hehe

      Delete
  4. alololololololoooooo..
    comel nyer... >_<

    ReplyDelete
  5. sebagai seorang perempuan... aku rasa tu merajuk manja kot... bukannya letak nama tak baik kan???... cuma x romantik... hikhikhik... tapi, ada keunikan disitu... :)

    ReplyDelete
  6. hmmm..majuk tu nak tau taye empuya badan..dia ada jawapan ye.. :)

    ReplyDelete
  7. tak pastilah dik tak jiwa jiwa macam kamu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...