VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Jun 18, 2012

Mak Aku Cakap...!!!


Betul ke...
Mak aku cakap ikan masin tu pembuka selera makan...
betul ke ni...macam pelik je...tapi macam ada betulnya juga...
sebab setiap kali aku nak makan ikan masin mesti air liur macam nak tekeluar je...hehe

google bg pinjam


p/s : xtahu nak tulis apa sebenarnya...hehe


28 comments:

  1. sedap nya...tp jgn makan banyak sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. o0o0o...nanti cepat abis eh...heheh

      Delete
  2. Salam..

    betul. termasuklah segala jenis sambal yg terdpt dlm bdya org melayu..suma pembuka selera..hehe.

    #jas, ada emel tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. suka sgt...huhu

      #lana, manictb@gmail.com ni email jas...hehe

      Delete
  3. sebelum balik hari tu... mak aku bekalkan... ikan masin sambal... perghhhh... sodap...

    ReplyDelete
  4. ikan masin makan dgn sambal belacan..pastu ada ulam..terliurrrr...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn ckp la...nanti terliur o0o0o0...hehe

      Delete
  5. betul2...ikan kering memang pembuka selera...nyummm...nyumm

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu dkna kate betul...jd betul la tu...hehe

      Delete
  6. betul.. telur masin pun pembuka slera.. sedap la ikan masin ni..

    ReplyDelete
  7. sebenarnya.... kalau bau orang goreng ikan masih pun dah menyebabkan perut ini jadi laparr tahap kebulur... haaa3x....

    ReplyDelete
  8. entah le...lom penah dengar lagi...

    ReplyDelete
  9. as saalam rasa nya lama dah tak kena ikan masin, sejak orang tua tak makan satu famaly ikut juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. try sekali sekala mkn ikan masin...mesti best punya...hehe

      Delete
  10. haha jgn makan!! jgn makan ! bahaya ni! ikan masin ni pembuka selera..dah buka tak reti nak tutup dah haha

    ReplyDelete
  11. law kt umah pika.. wajib ade stock ikn masin dlm freezer.. :D nyum2..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...