VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Jun 10, 2012

Itu Dalam Kenangan...!!!


Alamat rumah yang sama, rumah yang sama, bilik yang sama...
Mungkin lebih sepuluh tahun yang lalu...
di sini lah ia bermula...


ni bahagian belakang pintu bilik aku...tempat aku dan mereka bermain suatu masa lalu...
main isi tempat kosong...main teka-keti...
pintu tu jadi papan hitamnya...

tempat mengukur ketinggian kami...

walaupun dah pudar...tapi masih segar dalam ingatan aku...
tiap kali aku terpandang benda ni aku teringat masa gembira itu...hehe





16 comments:

  1. kita pun pn bt mcm ni juakkk

    ReplyDelete
  2. ada jugak buat ukur2 mcm ni ye...aku x buat pun gini masa kecik2 dulu. bes la ada kenangan mcm ni...nanti boleh buat kat anak2 sendiri lak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. rugi la ko xbuat mcm ni...hehe

      Delete
  3. aduh...sweetnyer kenangan..
    nak buat jugaklh..belom terlmbat lg kan..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu kecik lg boleh lah...klu dh xleh besar lg xleh wat mcm ni...rugi la...hehe

      Delete
  4. dulu waktu kecik, abah saya pun suka ukur mcm ni ;p

    ReplyDelete
  5. kenangan jgn dilupakan apatah lagi yg sweet2

    ReplyDelete
  6. Urmm..tak da kenangan yg ni..heh3..aku dua beradik jep..ukur kulit sapa lagi putih ada la, >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib baik ada adik-beradik lain...klu sorg mcm mane?hehe

      Delete
  7. comel nya zaman kekanak dia... siap main ukur tinggi lagi. kalo ada tga, lagi best! ukur kaki sape plg pnjg. hihii

    ReplyDelete
    Replies
    1. x terfikir pula nak ukur kaki...hehe

      Delete
  8. boleh buat kenangan untuk anak cuuc nanti..hehehee..

    ikot ketinggian yang paling kecik tu paling comey duk bawah..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...