VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Jun 3, 2012

Aku Tak Berani...!!!





Esok akak dia kahwin...
dia ada jemput aku datang majlis tu...
tapi aku tak berani...
Tak berani nak jumpa mak abah dia...
dan tak berani untuk menjadi seorang lelaki sejati...
bila dia tanya adakah aku serius dengannya...
jawapanya YE...
berilah aku masa sedikit...
kelak kita akan bahagia...AMIN...



20 comments:

  1. Amin.. aku doakan kebahagian dia dan kau.

    T kahwin, jgnlupa jemput even aku tak jamin aku datang.. kekekek. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengok la klu aku ingat...hehe

      Delete
  2. lelaki kacak pasti berjaya menghadapi segalanya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. xkacak bro...manis sikit tu ada la...hehe

      Delete
  3. InsyaALLAH kalau ikhlas dalam perhubungan akan menemui jalan kebahagiaan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nsyaALLAH bro...moga di berkati dan dipermudahkan...Amin.

      Delete
  4. Lamar hati ayah dan ibu si muslimah dahulu, baru lamar si muslimah :)

    ReplyDelete
  5. Bila lelaki macho tersebut mampu menjaga solatnya, dia juga mampu untuk menjaga wanitanya (isterinya)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sis atas nasihat itu...

      Delete
  6. Jajas, ko mesti berani! mesti! lana..lana..lana akan sokong jas! ---> ayat nak berkobar2 je lebih, keh3

    #kalau ko betul2 serius..bagitahu dia tahap keseriusan ko..dan bpa lama masa ko perlukan tuk ready.. give her details on what u want to do.. bagitau planning ko spya dia rasa secure keh >_<

    ReplyDelete
  7. ko pegi je...jodoh tu tuhan da tulis...mana taw kot2 ko leh pinang terus ke...siap2 r cincin sepapan...gudluck ma pren.

    ReplyDelete
    Replies
    1. masih ada masa lagi bro...hehe

      Delete
  8. berani hari ini untuk hari esok..

    :)

    ReplyDelete
  9. Nie gerenti takut nanti kono suruh basoh periuk kan. Tue yang hati bobolah bagi tue. Walau macam mano pun kono yo tompuh gak, sok-sok takdolah kekok.

    ReplyDelete
  10. gentle la man..klu ko btul2 sygkn awek ko..ko msti kna brani jmpe mak ayah dia..ape la ko nie..rilex je..mcmana ko nk kawin nie..adehh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol ckp ko pis...tp ko pon sama jgk...hahaha

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...