VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Jun 8, 2012

Kau Ni Spesis Cakap Belakang...!!!


Seronokkan kalau kita gumpat belakang-belakang ni...
macam-macam cerita keluar...
mau terkeluar air mata jantan la bila pakat menggutuk seseorang...
Tu lah yang terjadi kat tempat kerja aku sekarang...
orang ni cerita keburukan orang lagi satu...
apa la diorang ni...
tak baik lah...


p/s : department aku semua lelaki...tapi perangai ngumpat macam pompan...kadang2 tu klh pompan dlm acara mengumpat ni...aku terpikir juga apa yg diorg ngumpat pasal aku...mesti yg baik-baikkan?hehehe



20 comments:

  1. hahahaaa...kalau orang mengumpat pasal orang lain depan kita, belakang kita mesti dia mengumpat hal kita depan orang lain lak ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu dh terang lagi bersuluh...hehe

      Delete
  2. diaorang memang cmtu

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm dh kenal lama je...hehe

      Delete
  3. ramai sgt la kawan camni..
    kat mane2 pon ade punyee..


    haii lame tak singgah. maaf terbatas waktu.
    =(

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...

      izni sebok pasal pakwe eh...hehe

      Delete
  4. dh kenal lama dah...hahahaha...

    ReplyDelete
  5. Sebenarnya, samo ja aku rasa lau laki or pompan ngumpat. Pompan meriah skit kot. kot la. hahaha.

    Ayat last tu, cam nak sedpkan hti sendirik jep >_< hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tp pompan lebih lg kot...hehe

      Delete
  6. klu dia buat ketupat kau kasi mee kari kat diaorg..heheheh

    ReplyDelete
  7. tul tu jasman..mulut dorg mcm pompuan kn..jgn ko pn mcm tu suda la..hoho

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pon join jugak...hehe

      Delete
  8. diaorg kata..(spesies geng mengumpat)...."asal jasman tu handsome giler...org giler pun tak hensem mcm dia.".....sori...gurau jer dik

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi..ngumpat la tu...hehe

      Delete
  9. wah xsangka laki pun mcm tu..
    mgkn dh xde keje lain so sebok dok citer hal org lain luar dlm...hahaha..
    Agaknyer dorg kate gini
    "Jasman tu xnk join kita pun,mcm gud2 je kan.."

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm tu pula..ni mcmbiase ngumpat je...hehe

      Delete
  10. kalau ada peluang, cuba betulkan keadaan... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dh susah...sbb diorg je yg betul...org lain salah belaka...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...