VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Sep 24, 2011

Terok Sangat Ke Aku Ni...???




Satu-satunya kad raya yang aku dapat tahun ni...
Dari buah hati ku...
Boleh dikatakan banyak juga la kad yang si dia ni hantar...
Tapi aku tak pernah balas...
Yang aku hantar hanya sms raya sahaja...

Terus terang aku cakap...aku rasa bertuah sangat dapat si dia ni...
Sebab......
hanya aku sahaja yang tahu...hahaha

Kata-kata kawan yang masih aku ingat...
Ali : man aku rasa dia tu suka kat ko...
Aku : mana ko tahu...???
Ali : pompan kalau nak pikat lelaki mesti makeup tebal-tebal...awek aku pon macam tu, aku tahu la...
Aku : o0o0oo0...:)

Betul la kot...!!!

Apa yang si dia ingat pasal aku...???
1. Nama penuh aku (cth: nama penuh kat sampul surat)
2. Tarikh lahir aku (cth: hapi besdy abg)
3 . No. tel aku (cth: syg nak bg tahu tel syg rosak)
4. Tarikh aku dapat kereta (cth: dh 3thn ek kereta abg tu)
5. Tarikh gaji aku keluar (cth: abg gaji hari ni kan)
6. Nama-nama ahli keluarga aku (cth: midah bila periksa)
7. Dll...

Apa yang aku ingat pasal si dia...???
1. Nama penuh si dia (cth: aku ingat nama penuh dia sbb pernah salah sebut nama dia...haha)
2. Si dia anak bongsu (cth: mcm mana kita nak kawen syg, akak syg xkwen lg)
3. No tel (aku xingat)
4. Tarikh lahir (aku xingat)
5. Dll...

Adakah aku ni terok sangat...???



terima kasih eh...syg...dapat terima seadanya
diri ku ini...hehe


26 comments:

  1. Memang teruk tapi faham sangat dengan lelaki tak peka.

    -wina1979-

    ReplyDelete
  2. untung la ada orang nak kasi kad..

    ReplyDelete
  3. teringat masa zaman akak dulu..relax je adik akak kawen dulu tanpa beri 'hadiah' apa-apa sebab melangkah bendul dulu..

    p/s: err..masa akak berkenankan en;hubby dulu..tak de mekap tebal2..start melawa bila dah bertunang..hik hik..

    ReplyDelete
  4. @fatynadia

    tu rasa beruntung sgt tu...hehe

    ReplyDelete
  5. @Nora Shahaira

    o0o0o0 ye ke...cara lain2...hehe

    ReplyDelete
  6. oh......ingatkan apa tadi........gempak betul..........tapi saya lebih kurang tak ingat...saya tak ingat banyak tarikh berbaanding suami saya yg ingat tarikh,so sy teruk ker...tak jugak sy malas ambik tahu jer

    ReplyDelete
  7. Hai....mesti ado yang tak konolah tue. Lelaki kalau berkonan kek sesorang mesti cari jalan untuk menambek hati sidio. Kalau sambil lewo tue...maksud eh macam suam2 kukulah. Sidio macam mengharap sangat2. Sedangkan silelaki nan ado. Jangan bori harapan kek orang sodangkan kito kak mampu. Suka kato suko. and move on.

    ReplyDelete
  8. @PUTERI AISYAH


    bukan pelupa cuma malas nak ingat...hehe

    ReplyDelete
  9. @Kamal Mustafa

    mungkin bro bilo kito nak kek dio kito akan berusaho tok menambek ati eh...tp bilo dah dapek ati eh...tu yg sambil lewa je...time dio cari penganti, time tu dh tak berguno...hehe

    ReplyDelete
  10. sampai hati awak buat sidia macam tu jasman. Apalah salahnya jika awak balas, pasti dia sangat menghargainya tidak terhingga..

    ReplyDelete
  11. memang teruk kahkahkah.. pmpuan suka lelaki yang taking care n ambil tahu psl dia. ambil tahu meaning u concern about her.

    ReplyDelete
  12. @NorHalizah

    o0o0o0...hanya pon yg tahu isi hati pompan...sy akan cuba udh perangai buruk ni...tq kongsi kemarahan tu...hehe

    ReplyDelete
  13. kau memang teruk!!haha

    besday tu ingatlah,,kad raya tu,,balaslah,,walaupon pompuan tu tak kisah,,kalau dia dapat mesti dia seronok!

    aku rasa nak siku ko boleh??hahaha..:P

    ReplyDelete
  14. @Anak Wak Mail

    Jgn la marah sgt...aku cuba ubah sifat sambil lewa aku ni...

    amboi buruknya siku ko...siku tu kene muka aku buruk la jdnya...hehe

    ReplyDelete
  15. @FarHANa aZwA

    belaja rajin2 tau...jgn pikir nak bercinta pula...haha

    ReplyDelete
  16. schaze tak kisah sgt pasal kad semua tu

    tapi schaze akan jadi marah kalau tarikh besday pun tak ingat haha xP

    ReplyDelete
  17. teruk tu lah xleh la dlm kategori teruk sebab kau masih xabaikn dia kan kan..

    BF shida ok lagi kot sume dia ingt syukuran heheee ;p

    ReplyDelete
  18. ok la tu ade jugak dpt kad raya. jaja langsung xdapat uwaaa :DD

    ReplyDelete
  19. @shida'R

    aku masih jalankan tgungjawb aku sbg bf dia...hehe

    ReplyDelete
  20. @jaja

    o0o00o yeke...sian...hehe

    ReplyDelete
  21. bersyukur pada ilahi sbb si DIA masih lagi menginginkan diri kta yg serba kekurangan , no one is perfect . . :) bagi sy xde r teruk sgt . .

    ReplyDelete
  22. @MisZ wAnIey

    o0o0o0o ye ke...tp terok cikit kan...hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...