VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Sep 21, 2011

Tak Ada Sivik Punya Kucing...!!!

Marah betul aku kat seekor kucing kat taman aku ni. Tu kecil-kecil dulu tak pergi sekolah la tu... Kalau aku kenal la siapa ketua taman ni, nak je aku suruh dia panggil perhilitan tangkap kucing tu. Sumbat kucing tu dalam lokap. Baru dia tahu...

Tak ada sivik punya kucing... Mana taknya, bayang kan eh... Kereta aku yang besar ni dia berani lawan. Siap dia berkelah lagi atas jalan tu... Sepatutnya dia la yang perlu mengelak kereta aku ni. Ni tak aku pula yang perlu mengalah... Tak boleh jadi... Siap kucing tu buat muka poyoo lagi atas jalan tu... Macam tak bersalah je... Dah banyak kali macam ni... Aku rasa bukan aku je yang jadi mangsa buli ni...

Mungkin tuan dia terlampau manjakan kucing tu sampaikan dengan kereta aku pon dia tak takut... Tak sampai hati nak langar... Patut la aku tak suka kucing...

p/s : Ada orang kata cari la bakal suami yang sukakan kucing, nescaya dia akan menyanyagi kita.
( Aku tak caya benda ni... Hellooo cara orang sayang haiwan dan sayang manusia lain ok...
Aku ni penyanyang apa... cuma dengan kucing aku lemah sikit...
Dan aku ni tak romentik...
tapi aku boleh jadi suami yang baik pada korang semua apa!!!...)


ini sepisis apa pon aku xtahu...




16 comments:

  1. Tak baik marah-marah. Kucing tu tak tau apa-apa. Kita manusia ni yang kena sabar. Tenang ok.

    -wina1979-

    ReplyDelete
  2. haha..sempat promote diri sendiri..:P

    tapi aku setuju..tak semestinya org yang tak sayang kucing tu dia bukan penyayang..

    p/s:kat rumah aku ada sekor kucing pembuli camtu!

    ReplyDelete
  3. haha. tak suke kuceng gak. alegik xP

    ReplyDelete
  4. iklan kan diri atau iklaneka?sajer jer gurau.....
    tulah samalah kita.jiran depan umah kucing nya pun gitu...sabar jer la,marah tu ada juga

    ReplyDelete
  5. kena byk kan bsabar..

    lgpun kan kucing kan kiut =).

    ReplyDelete
  6. @schaze zainn

    geli la bila kucing tu mengeyam kat kaki...haha

    ReplyDelete
  7. @PUTERI AISYAH

    ye ke iklankan diri...xperasan la...haha
    sebab kucing jiran boleh bergaduh tau...

    ReplyDelete
  8. @NorHalizah

    kucing memang kiut...cuma.....entah la...

    ReplyDelete
  9. betul tu..........hai tak patut

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...