VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Sep 15, 2011

Diorang OK Apa...!!!






Aku ni bersifat petriotik sikit...
Dah lama aku dengar pasal kumpulan MAX 24:7 ni...
Aku baca blog hiburan ramai juga yang kutok baik punya kumpulan ni...
Korang tak suka sebab apa???
sebab diorang tiru konsep kpop...??? jangan la bersifat kebudak-budakan...
sebelum kpop ni popular kat negara kita ni...kita dah ada kumpulan yang konsep macam ni apa...
contohnya KRU...banyak lagi la kumpulan macam tu...

Bukan korang faham pon apa kumpulan kpop tu nyanyi...betul tak...???
(ko tengok org tu melompat ko pon nak melompat...)

Kita tak nak tengok faizal tahir nyanyi tak pakai baju, kita juga tak boleh
tengok bruno mars nyanyi tak pakai baju...
Bukankah salah tetap salah walaupon berlainan bangsa,agama dan negara...kan!!!
Kita kan bersifat ketimuran...penuh sifat kesopanan,kemaluan...
Sokong la artis tempatan...bukan terok sangat pon nyanyian kumpulan
MAX 24:7 ni...

BEST APA...!!!


p/s : aku xpaksa ko suka apa yg aku suka...tp apa salahnya bersifat petriotik sikit...aku pakai kereta Saga BLM, walaupun org selalu kutok keta aku tu...jangan tanya apa sumbangan negara pada kita,tp tanya apa sumbangan kita pada negara.


18 comments:

  1. kutok tak kutok..akak tak kenal deme ni...k pop tu jauh sekali la..tapi karipap inti kentang..sedap plak tu..akak layan je..

    akak ni klasik..masih suka lagu2 zaman nordin ahmad n p.ramlee dulu

    ReplyDelete
  2. kn bgus klau bnyk org bfikiran cam jsman huhu

    ReplyDelete
  3. @Nora Shahaira

    sy pon suka karipap...tak kesah la inti apa...hehe

    ReplyDelete
  4. @FarHANa aZwA

    sy seorang pemalu...hehe
    xde kene mgne...hahaha

    ReplyDelete
  5. haha...pe ni bro?cmni ke nak patriotik?terus terang aku mengaku kat sini aku salah sorang yg mengutuk mereka ni dengan memberi komen dlm blog2 yg ada entri kutukan.haha...
    ini bukan cara aku utk tunjukkan aku syg kat negara aku ma...
    sikit pun aku x bangga ada rakyat negara aku yg boleh 'k-pop' cam dorang tu...
    memalukan ada la...

    ReplyDelete
  6. ayat tu best apa kita sumang pada negara

    ReplyDelete
  7. tarian diorang semart jugak lah..

    tapi aku tak minat kpop..apantah lagi mereka!

    ReplyDelete
  8. @APAN

    nak malu knp bro...kalau ko boleh terima kpop knp ko xbleh terima diorg...org lain bleh buat kereta,kita pon boleh...klu diorg boleh menari smbil menyanyi, kita pon boleh...diorg masih baru bro...bg la peluang...hehe

    ReplyDelete
  9. haha....biarkan je la ideologi masing2.yg jelas, ideologi kita xkan sma.haha...

    ReplyDelete
  10. semua ada taste sendiri. sokonglah bakat tempatan=)

    ReplyDelete
  11. @Mya

    kalau diorg berbakat kita sokong...hehe

    ReplyDelete
  12. say yes to local industries.. hehe

    ReplyDelete
  13. hmmm.. saja singgah tgk entry n klik2 iklan...
    moga dpt tambah dana..
    jom singgah n usha iklan.

    ReplyDelete
  14. @NormaLiza Mah

    tq...semoga bertambah la income kite...hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...