VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Sep 24, 2012

Teringgin Nak Isap...!!!



sumber : google imej

Dulu kecik-kecik aku selalu beli benda ni...
cikkkk...askrim 1...
patahkan askrim tu guna lutut...
pastu kolom isap dalam mulut kedua-dua sekali...huhu
mungkin sekarang susah nak jumpa kot...
kalau ada sekali pon...
dah tak beli...lagi syok beli askrim magnum perisa chocolate...


p/s : dulu nak beli malu2...nak kene panggil cikkk 2 3 kali...sekarang pilih je dlm fridge kat kedai tu...hehe



18 comments:

  1. oowhh,yg ni aiskerim pop...tapi xbrp elok taw sbb kandungan pewrnanya boleh mudaratkan kesihatan.klu aiskerim Malaysia yg kite buat sendirik tu lg bagus :)

    ReplyDelete
  2. Salam jajas, akak dah lama tak sentuh aiskrim tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama la kak...sy xmnt sgt askrim...hehe

      Delete
  3. Salam.

    Jas..ak nak berehat dari blog..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn mcm tu liana...sape nak komen entri aku nanti...

      Delete
  4. entry yg agak ekstrim... hahaha...

    ReplyDelete
  5. tajuk nak ghairah betul..haha ;p

    wane ijau sedap sbb die mcm rasa masam2 sikit.hihi

    p/s: B2B tu Bride to Be la ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. tajuk biasa je la...hehehe

      warna oren pon sodap...

      o0o0o...ingatkan body 2 body...hehe

      Delete
  6. alamakkk! kenapa dkna melelh air liur lak bila baca ayat 'patahkan dnegan lutut' hahahaaa..

    sekarang dah tak sesedap zaman dulu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh...dh lama xmkn askrim tu...dh xthu rasanya mcm mane...hehe

      Delete
  7. Seram baca tajuk tu...hahaha...

    Suka makan eskem ni dulu. Patah 2 sbb nak kongsi ngan adik.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...