VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Sep 5, 2012

Dulu-Dulu...



Dulu ayah pernah bawa aku jumpa seorang ni...
tinggi kot dalam ilmu-ilmu batin ni...
dia ni jampi sebotol air kosong...
ayah kata minum air ni bagi bijak sikit otak tu bila belajar...
tapi benggap juga sampai sekarang...hehe



p/s : bahaya salah jumpa bomoh...hehe



10 comments:

  1. Assalammualaikum jas.

    Aku plak..jenuh orang tua aku beli kismis lah, vitamin lah, makanan tmbhn tuk cerdas itu,utk cergas ini..

    Sudahnya..aku pun tak pasti ak jadi apa,kih3. Biasa2 je,hik3 ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam lana...

      yg penting jd manusia...hehe

      Delete
  2. hati2 kalau nk cari bomoh zaman2 skang ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol tu...banyak kes melibatkn bomoh tipu ni...

      Delete
  3. bomoh memang payah sikit nak percaya, tapi lebih baik tanya pada yang lebih arif dalam hal2 seperti ni :p

    ReplyDelete
  4. hahahaa...tersalah jumpa bomoh tu..mesti tu bomoh batin ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha...

      batin la sangat...

      Delete
  5. Replies
    1. hahahaha...

      kelakar sis ni...hehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...