VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Sep 27, 2012

Nak Sangat Main...!!!


sumber : google imej

Dulu kecik-kecik mesti main permainan ni...
pantang ada masa sikit...
mesti belari-lari buat garisan kat tanah...
wow...syoknya dulu...

mungkin sebab dah tua...lupa permainan apa yang aku penah main dulu...


p/s : aku pernah main congkak, galah panjang, guli, kapal terbang kertas, rondes, konda kondi, baling selipar, main sorok2, mancing2, main getah yg kita kena lompat tu, main pemadam, main tutup botol, main osom, main layang2 kertas, gasing, main kapal terbang dari pen+pemaris, main kereta control, lestik, main tembak2 cicak, main gof atas tanah, game haji, main bola sepak, main kereta dash...rasanya banyak lagi kot...dah xingat kot...tapi klu nampak mesti ingat...semua tu bermusim...setiap tahun mesti akan berpusing benda yang sama...



10 comments:

  1. Assalammualaikum.

    Jas..aku rindu gila ngan batu seremban, juara tau dulu. Juara kelas jelah,ekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam liana...

      aku pon main benda tu...

      Delete
  2. masa kecik2 dulu pernah jugak main..huhu

    ReplyDelete
  3. kikiki sanggup oo beli getah sebungkus, then ikat2 dia

    lepas tu main zeropoint tu

    gigih giler ;p

    ReplyDelete
  4. budak2 skang mesti ramai x tau ada game mcm ni dulu...skang dorang main laptop je...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...