VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

May 26, 2012

Mamak, Lu Memang Lah...!!!


Mamak, mee goreng ayam satu bungkus...

Dah la tak senyum...entah faham ke tak aku cakap...
pastu aku tengok je dari jauh dia masak...
mula-mula nampak ok je...sampai la satu tahap...
tengah syok pukul kuali tu dia boleh korek telinga dengan jari kelingking kiri dia...
siap pejam mata lagi...stim la tu...

tengaga la mulut aku sikit tengok aksi tu...
pastu dia ambil ayam pon dengan tangan kanan je...
penyepit makanan ada...malas la tu...
mungkin tu namanya masakan mengunakan air tangan mamak...
Amboi...!!!

mamak, lu memang terok la...


p/s : dengan mengoreng ayam dan mee tu sekali, aku harap kuman tu dah mati...Tapi abis aku kejekan mee goreng tu...lapar...!!! Lu punya kedai wa dah black list...!!!



8 comments:

  1. lu memang jajas...tibai jer apa saja...
    hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...dh kenyang menyesal pulak mkn...haha

      Delete
  2. hahahahhahaha shelakoz je statement. bedal la labuuuu.. mamak mmg nye cenggitu. bkn mamak la.. smua kedai mkn mcm tu. pedulik la org nk ckp ade yg bersih ke ape ke.. pd aku samo jo. klu goreng kuih, kuih jatuh kat jalan tar pon die ltak blk dlm tmpt kuih2 yg elok kn! cantu la deh.. nk wat lagu mano. tp cam ko ni lgi kental la. sbb tgh berlaku dpan mte. x ke kembang tekak ko! kkakakakakkaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. xyah la ungkit lg...hahaha

      Delete
  3. nasib lah..lps ni xmakan lah..hehehhe

    ReplyDelete
  4. itupun lalu jugak makan,huish.kalau org tak sentuh la

    ReplyDelete
    Replies
    1. sis mana perasan...hahaha

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...