VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

May 15, 2012

Mahalnya Sampai RM30K...!!!


Macam biasa la sebelum tidor si Dia mesti call aku dulu...
rindu katanya...
Aku kadang-kadang je call dia...hehe

Borak pasal apa yang si Dia lalui hari ni...
si Dia ni petah berkata-kata...
kadang-kadang boleh tertido la dibuatnya...hehe

borak pasal tangan dia alahan pada udang/sotong...kena masa nak bersihkan udang/sotong tu...
kene marah dengan abah dia...
baru beli alat solek baru...
baru beli henset baru...
cerita pasal main boling dengan kekawan dia pon ada...dll

Cerita pasal tu semua aku tak kisah lagi...

yang aku lemah ni si Dia cerita pasal kos perkahwinan akak-akak dia...
bulan 6 ni akak dia yang sorang ni kahwin...
awal tahun depan akak dia yang sorang lagi kahwin...
anggaran kos perkahwinan +-RM30K setiap seorang...

tak termasuk hantaran...
wow.....


p/s : Lambat lagi la aku kahwin nampaknya...



12 comments:

  1. haha...........................sebaik baik wanita yg mas kahwen nya murah..huhu...tapi zaman la ni kalau murah,nak mampus ..klau mahal kata jual anak.huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la sis...nak wat mcm mane...xnak klah dgn jiran2...hehe

      Delete
  2. mahalnye harga sebuah perkahwinan.. huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lambat lg la ko kawen...hehe

      Delete
  3. Salam.. jajas, aku tak leh blah, ayat last skali tu..

    "lambt lg aku kawin rupanya" hahahaha.

    RM30k? sian..kdg2, betul apa yg kawan aku laki sorg ni ckp,
    "ko senangla lana, jadi pompuan, tinggal tunggu laki masuk minang, hanto duit hantaran"

    hurmm..susah sbnrnya nak ubah sesuatu yg dah jadi budaya, walaupun rmai tahu, sbnrnya, tu bukan yg dituntut agama.

    ReplyDelete
  4. lg mahal perkahwinan lg banyak pancaroba...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu ola sis...lg 1 lg banyak hutang lepas kawen yg kene tanggung...huhu

      Delete
  5. x semestinya gak bro...mende boleh bincang dulu kan...cuba la dulu. kabo ke dia molek2...dia pun tau kot bersederhana tu lagi baik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku dh tunjukan akunye kedekot tu bro...tp dia xpaham...hehe

      Delete
  6. naseb saya perempuan..
    hehehehhe :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...