VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

May 26, 2012

Cendol Pulut Dan Rojak Ayam...!!!




Rojak Ayam...
1st time aku dengar ada rojak ayam dan sotong...
selalunya aku dengar mee rojak, rojak buah...

Cendol Pulut...
Sedap juga la...tapi pulutnya macam keras je...

p/s : apa yang aku boleh kata, mamak yang jual cendol dan rojak kat tepi jalan ni pengotor. pakai plastik kat tangan...tapi tu semua lakonan...sebabnya dia boleh pegang banner kat lori dia, boleh pula lab tangan yang ada plastik tu kat seluar yang dia pakai...nasib baik bukan untuk aku makan...dasar mamak...!!!



10 comments:

  1. aiyakkk terasa den yg makan rojak n cendol kat tepi jalan... aduhai..

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. amboi...nampak anak tekak...hehe

      Delete
  3. Replies
    1. nampak suka dia tu...hehe

      Delete
  4. Salam jajas.. ko ni jas..ko pi kat mamak2 pengotor tu pasai pa? hahahaha.

    Yakkkks, aku tak pernh gi jumpa pengotor2 camni. Coz, pe2 hal, pi mana2 kdai makan or mkn kt tepi jalan, aku buat penyiasatan ala2 FBI dulu,ahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. sumpah lana...aku xthu dia pengotor...haha

      time aku oder nampak bersih je...haha

      Delete
  5. tu yang buat sedap tu,air tangan mamak....atau air peluh mamak..paling mahal makanan kat kedai mamak...........

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la sis...tangan dh berbulu lebat...hehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...