VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Aug 11, 2011

Nak Join Aku Punya Bloglist Tak...??? Di Tutup!!!

Di atas permintaan yang terlampau tinggi untuk menjoin aku nya bloglist ni (perasan je), secara rasminya peraduan bloglist aku ini di tutup...hahaha  Siapa la yang bertuah tu kan... Korang tengok sendiri la kat bloglist aku tu...  Sebab ni blog aku, aku ada buat perubahan sikit pasal syarat-syaratnya... Sebab blogger lelaki macam tak nak join je aku nya bloglist, kuota tok blogger lelaki aku pindahkan pada blogger pompan...   Renung-renungkan dan selamat beramal...


Terima Kasih Eh.... Sudi join akunya bloglist ni...


12 comments:

  1. Uwaa Jasman, awak salah tulis. Nama saya Wina/NA bukan Wani. Tolong betulkan. Uwaa. Tolong cepat-cepat ubah.

    Apapun terima kasih yer :)

    ReplyDelete
  2. nak buat macam mana..encik jasman ni lagi ramai peminat pompuan dari lelaki..hehehe

    ReplyDelete
  3. wah saya ada..thanks..kali pertama masuk bloglist org..hahahaha

    ReplyDelete
  4. @Aniz

    Mungkin ego lelaki ni tinggi kot...hehe

    ReplyDelete
  5. @Aisyah Ahmad

    Ye ke..risau jgk xda org nak join..hehe

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Thanx Jasman... sukanya dah tersenarai dlm bloglist Jasman..

    ReplyDelete
  8. Thankz bro.. masukkan blog nie gak dlm my bloglist.. :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...