VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Aug 14, 2011

Berapa Banyak Duit Raya Aku Nak Bagi Tahun Ni...???

Setiap tahun benda sama juga berlaku... Tahun ni aku nak bagi duit raya berapa banyak ek..? Macam aku kena ikot kemampuan aku bulan tu. Kalau ada duit lebih boleh bagi lebih...betul tak?  Jangan la sampai pinjam dari kawan-kawan sebab diorang pon nak raya macam kita ni. Setakat ni sebelum raya tak ada lagi pinjam duit dari kekawan. Tapi lepas raya ada la...hahaha

Bukan apa kekadang lari bajet juga. Maklum la manusia... Aku hanya bagi duit raya pada adik-beradik je... Budak datang rumah nak raya aku buat bodoo je...hehe   Mak aku yang sediakan duit raya untuk bebudak yang datang beraya ni. Apa-apa pon bersederhanalah dalam berbelanja. Jangan sampai meminjam kat pak along sudah. Pak along sapa pulak??? Yang mencekek darah tu la... Boleh mula sekarang la fikir berapa banyak duit raya nak bagi tahun ni...


Bengkok aku raya ni...hehe


34 comments:

  1. jahatnya... kesian kat bebudak tu tau... kalau saya zaman tecik2 dulu... collection tiap2 hari tu penting tau... hehe

    ReplyDelete
  2. @Green Apple

    Ok la tu...mak dah bg diorg duit raya cukup la...hehhe budak2 xelok pgang duit banyak2...karang benda yg bukan2 diorg beli..haha

    ReplyDelete
  3. Kesiannya kena keluar duit. Berbelanja ikut kemampuan.

    -wina1979-

    ReplyDelete
  4. @NA

    itu yg sy cuba buat...hehe

    ReplyDelete
  5. aneh betol duit 2 kan ? =='

    ReplyDelete
  6. haha...klau sye dtg awk wajib bagi taw...hehe

    ReplyDelete
  7. @Memey Baharom

    ah2...sapa la yg punya duit tu...

    ReplyDelete
  8. nak mntak duet rye gak tp nak byak2 XD

    ReplyDelete
  9. @Mss Ieza

    amboi...banyak xdpt la...rm6 ok x mcm pic kat atas tu?hehe

    ReplyDelete
  10. takkan rm6 aje .. SH nak lebih boleh hehehe

    ReplyDelete
  11. @??? ?? (SaYuRi)

    nak lebih eh?rm6.10 ok x?haha
    wat apa banyak2 duit ni melalikan...hehe

    ReplyDelete
  12. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
    أهلا وسهلا يا رمضان!! ... رمضان كريم
    ”Selamat Berpuasa & Selamat Berbuka
    firestartingautomobil.blogspot.com
    bukandoktorveterinar.blogspot.com
    ~~~~~~~~~جزاك اللهُ خيراً~~~~~~~~~~~~
    Jom Terjah entry terbaru ??
    tip servis motorsikal kupcai scooter

    woooo kalu duit sambung RM 1 + RM 5 tu mana laku beb.... budak kecik nak duit merah ajerrr... tak macam budak zaman dulu duit besi pun jadi lahhh

    ReplyDelete
  13. nak duit raya!!!!!! nak duit raya!!!!! nak duit raya!!!!!!!!!! hehe

    ReplyDelete
  14. hahahhaha..sanggup ke nak cntumkan duit cmtuh??
    hahhaha~ LOL

    ReplyDelete
  15. ish buruknya rm5 tu..ahaha xP

    mcm tak ikhlas jek..ekeke

    nak duit raya jugak! xP

    ReplyDelete
  16. haha,,bagi sorang singgit pon jadi..jimat sikit..:P

    p/s: thanks letak saya dalam bloglist!

    ReplyDelete
  17. nak duet raye jugak boley x?

    ReplyDelete
  18. ecece..alasan je tu,budk kecik tak leh pegang duit raya bebanyak,hahaha

    Lana, start tahun depan kot bru bgi duit raya..tahun ni..mana leh lagi..gaji pun skit keja kedai roti ni,kih3.

    ReplyDelete
  19. duit tu boleh gune ke?? takut kene reject jer.. ^^

    ReplyDelete
  20. @fatynadia

    nak juga ke?kan dh besar..hehe

    ReplyDelete
  21. @Afzainizam

    duit merah benkok la beb...kalau duit biru boleh la...

    ReplyDelete
  22. @Aniz

    sabr eh...raya nanti dpt la tu...

    ReplyDelete
  23. @schaze zainn

    iklas la tu...puasa penuh baru dpt duit.haha

    ReplyDelete
  24. @anak wak mail

    betul tu singet cukup la...cikit2 kn lame2 jd bukit..hehe

    ReplyDelete
  25. @cIk PikA

    puasa penuh baru dpt duit raya...hehe

    ReplyDelete
  26. @TYNTHA LANA

    selalunya yg nak duit raya ni kan budak kecik...hehe

    ReplyDelete
  27. @Liana Ryan

    nak ikot kn tak laku duit tu...hehe

    ReplyDelete
  28. @stuck

    tak sangup la nak cantum mcm tu

    ReplyDelete
  29. risau gak ni...1st time beraya sebagai seorang pekerja ni.seb baik adik 2 orang je.huhu...

    ReplyDelete
  30. @APAN

    Tu dh tentu2 minta duit raya lebih...hehe

    ReplyDelete
  31. mai lah beraya kat changloon kedah.....duit raya rm2 only

    ReplyDelete
  32. @PUTERI AISYAH

    mak iii...jauh ye...rm2 banyak tu...sini rm1/person..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...