VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Jul 2, 2011

BERSIH 2.0... 9 Julai 2011

video

Mesti korang dah tahukan pasal benda ni...
Aku tak nak join... Aku tahu niat diorang semua ni nak tuntut satu pilihan raya yang adil dan bersih...
Tak bersih ke pilihan raya kat Malaysia ni.? Pakatan Rakyat dapat tawan 5 negeri dalam pilihan raya lepas...
Tak cukup ke bukti tu yang menunjukkan pilihan raya kita ni adil dan bersih...
 Cuma aku pegang satu pepatah ni...

" POLITIK ITU KOTOR "

Maksudnya orang politik ini sanggup janji apa-apa saja untuk dapat undi...
(mampu atau tidak ditunaikan itu belakang kira)
Matlamat menghalalkan cara!!!
Sama ada Barisan @ Pakatan


12 comments:

  1. huhu

    politik itu kotor!

    sbab jasman percaya ini lah wujud nya bersih =)

    ReplyDelete
  2. @Gadis Kecil

    perhimpunan Bersih tu pada awalnya bersih...tp ada org politik menangok di air keroh menjadikannya kotor..

    ReplyDelete
  3. betul tu bro..dua2 belah pihak sama sahaja...jgn sampai kita diperalatkan utk kepentingan atau agenda pihak2 tertentu...
    akhirnya agama , bangsa dan negara tergadai....

    ReplyDelete
  4. Buat negara huru-hara je ....

    ReplyDelete
  5. erm...tah la...mls gak nak komen pasal mende ni.masing2 ada pandangan masing2.tpi pandangan aku skang x kukuh mana lagi.sebab tu aku mls nak ulas lanjut.harap semua berjalan dngn lancar :)

    ReplyDelete
  6. @APAN

    Kalau berhimpun mcm tu compom tak lancar bro..mesti ada segelintir kecil yg memprovok pihak polis n berlakulah pekara yang tak diingini..

    ReplyDelete
  7. @APAN

    OKkan..suka la tu.haha

    ReplyDelete
  8. ada sesapa parti atas pagar

    ReplyDelete
  9. @PUTERI AISYAH

    tak pasti la aisyah, bg sy dh ada pilihan di ati..tgu masa pilihanraya je...hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...