VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Aug 6, 2012

Uda Accident...!!!


Dalam pukul 5.15am uda mms...
dia kata dia accident dekat PD...semalam semasa balik dari kampung...
pada hal dia gerak dengan aku dari kampung...
setiap kali nak bertolak dari kampung...
mak selalu pesan...
berhati-hati...jangan bawa laju...

gambar yg dia antar
Tu maknanya malang tak berbau...kalau nak jadi, ia akan jadi...


p/s : uda langar belakang kereta...kereta tu brek emergency...tak sempat nak brek terus langar belakang kereta...lampu singnal kereta tu pecah...




12 comments:

  1. malang mmg x berbau sebb tu kena hati2 lebih

    ReplyDelete
  2. Malang tak berbau. Syukur masih dipanjangkan umur.

    -wina1979-

    ReplyDelete
  3. cehhhh ! gambar nk zoom . tekejut aku ! hahaha

    ReplyDelete
  4. Salam.

    Sapa uda tu jas?

    Tu luka tang mana tu..tumit eh..adoi. huhu.

    Ko pun,hati2..ingt tu, malang tak berbau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. adik...ah2 bggn tumit...tq lana syg ko kat aku...hehe

      Delete
  5. berhati-hati la di musim perayaan ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. musim perayaan ni la yg kita kena lebih berhati-hati...

      Delete
  6. betul tu malang tak berbau

    kadang2 bila kita berhati2 ada org lain yg menjadi punca.

    btw, hope luka tu sembuh cepat2

    nnt boleh pi raya satu kampung :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...