VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Aug 26, 2012

Entah Kenapa...


Petang sehari sebelum raya...
aku, kak ngah, uda dan comel keluar pergi bandar...
tujuannya...
aku dan uda pergi beli baju melayu raya kami dan ayah...
kak ngah dan comel pergi beli tudung raya...

dari pagi lagi mak dah pesan 
" jangan lupa potong rambut...potong lawa-lawa sikit"
maklum la raya ke dua kami sekeluarga rancang untuk beraya di batu pahat...

selapas membeli apa yang perlu di beli...
kami terus ke tempat gunting rambut...

sampai je kat situ...

aku : " bos bagi botak tapak satu... "
pakistan : semua...?
aku : ye...

kak ngah, uda dan comel tak henti-henti gelakkan aku...
entah kenapa aku boleh mintak tapak satu...
dah hampir macam tak ada rambut...

pakistan : sekarang ini trend la...macam mawi...tapi mawi tapak tiga...ini tapak satu...hehe
aku : hanya mampu tersenyum


p/s : 1st time aku botak...bila sampai je rumah...mak ayah aku tekejut...mak siap cakap lagi...dah botak ni jangan tak jadi pergi batu pahat pula...



14 comments:

  1. Salam Aidilfitri! Buat para blogger di luar sana!! Jom join contest ini! 3 pemenang bertuah akan mendapat duit raya EDISI TERHAD sampul wajah saya!!;) Klik http://www.aimisyahirah.com/2012/08/contest-nak-duit-raya-cik-misya.html untuk maklumat lanjut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. o0o0o...tgok la nanti...hehe

      Delete
  2. raya 2012 ni trend botak ke ? hehehe

    ReplyDelete
  3. Salam.

    Aaa..tu,gmbr profile jajas yg da botak,keh3.

    Amendanya tapak satu,tapak tiga tu jas? aku mana pernah botak, tk reti. Adik aku, abah aku pun tak pernh botak gak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. o0o0o0o...elok ko jgn teringin nak botak lana...malu siutt...hehe

      Delete
  4. tak ape.. comel ape botak.. hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...