VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Apr 8, 2013

Manifesto Politikus malaysia...!!!






PR

BN


p/s : ni gambaran secara ringkas 'gula-gula' yang dijanjikan olah politikus2 yang di negara kita ni...masa untuk memilih sudah tiba...jangan mudah tepengaruh dengan janji yang di buat dan buatlah pilihan yang terbaik bagi masa depan negara kita...




10 comments:

  1. kita dah buat pilihan

    harap pilihan itu pilihan yang bagus

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. semoga pilihan tu tepat...hehe

      Delete
  2. pilihan pakatan rakyat tak ubah sekadar janji kosong, mungkin lagi menyusahkan rakyat.

    man, layari blog aku http://blogzwan.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. janji bulan dan bintang kn...hehe

      Delete
  3. tak sabar nak mengundi 1st time ni

    :)


    harap kerajaan dahulu masih diberi mandat utk mentadbir negara :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau nak kerajaan sekarang sambung memerintah jd kene la pangkah BN kn...hehe

      Delete
  4. samalah first time juga nak mengundi. dah macam kena buat solat istikharah je rasa.. hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat la apa shj...supaya pilihan tu nanti x mengecewakan...

      Delete
  5. salam singgah sini :)
    tak sabar nk mengundi.. semoga pilih yg tepat

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...