VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Mar 17, 2013

Itu Tandanya...???




Rumah sewa dua tingkat...
apabila tinggal di rumah keseorangan...
dalam keadaan yang sunyi sambil melayari internit di ruang tamu di bawah...
tiba-tiba kedengaran...

seakan-akan pintu bilik atas di tutup...
seakan-akan kerusi di bilik atas di tolak...
seakan-akan perabot yang berat di atas di tolak...
seakan-akan sesuatu benda berat jatuh ke lantai...

apa tandanya tu...?


p/s : time aku tulis entri ni pon aku rasa tak sedap hati...berpeluh gitu...aku rasa jiran sebelah yang cuba takutkan aku...



10 comments:

  1. biasa lah tu.Anis kalau tdo lambat pun kdg2 dgr ade org tarik kerusi kt bwh.fuhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu tandanya ada ganguang jin kot...hehe

      Delete
  2. hmmm...selangkah ke alam misteri

    ReplyDelete
  3. Perasaan jer tu :0

    -wina1979-

    ReplyDelete
    Replies
    1. perasaan jiwa kacau...hehe

      Delete
  4. Salam.

    Entah2, semuanya dalam minda ko je kot..habislah ko jas, dihalusinasi oleh otak sndiri,hahahahh *Gelak jahat* :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau mcm tu..aku ni dh xberapa betol la kan...hehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...