VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Oct 14, 2012

Yang Hilang Dah Kembali...!!!



Rasanya beberapa hari sebelum puasa...
rumah sewa adik aku kena pecah masuk...
laptop, berokban celcom dan hset dia hilang...


dan hari khamis lepas...
mak ada call aku tanyak resit pembelian laptop adik aku tu...
" entah la mak...kenapa...? "
mak cakap polis dah jumpa laptop tu balik...
sekarang polis nak bukti...
yang tinggal hanya la kotak laptop...
s/n yang ada pada kotak tu boleh jadi bukti kukuh...


p/s : aku mcm xpecaya laptop tu boleh jumpa balik...syukur alhamdulilah...pakai duit mak aku beli leptop tu...jadi lepas ni kena lebih berhati-hati...



2 comments:

  1. berkat doa mak ko.. aku ade bace n3 ko yg lepas tuh.. tapi mmg dasyat la nk jmpa blk kn? rezeki. alhamdulillah. kne buat sujud syukur tuh.. btw ko xde resit camne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. syukur...tpaksa pakai kotaknye s/n tu...mintak2 polis tu terima

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...