VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Jan 6, 2014

Sebenarnya Saya Suami Dia...!!!



Tanggungjawab aku makin besar...






p/s : persiapan dah tersedia...kemungkinan besar kami akan ber honeymoon ke Padang Indonesia. Doakan kami selamat.




22 comments:

  1. tahniah Jajas, tahniah :) selamat pengantin baru..semoga rumah tangga yang dibina kekal hingga ke syurga, amin :)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Doa kakak moga tanggungjawab dpt digalas dgn sebaik-baik dan sentiasa dlm redha Allah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kak...amin...!!!

      Delete
  3. salam tahniah atas perkahwinan anda..moga berbahagia anak cucu

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam...terima kasih sis..

      Delete
  4. Alhamdulillah, mabrouk mukaddam Jas. Yang penting sentiasa pastikan isteri dan mak bahagia sebab 2 tu tanggungjawab kita.

    Bulan 2 ni pun 2 lagi housemate kawen, In total dah 4 dari kami 8 orang dah kawen ni.

    ReplyDelete
  5. tunjuklah muka isteri hihi :D

    ReplyDelete
  6. TAHNIAH Jas & wife...semoga bahagia hingga ke jannah

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih ciknor...amin

      Delete
  7. Selamat menjalankan tanggungjawab sebagai suami :)

    -wina1979-

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum.

    Selamat sudah.. alhamdulillah.. Jas, selamat melayari alam rumahtangga..kemudi dengan ilmu dan agama ya.. :)

    ReplyDelete
  9. macam dah lambat...tapi nak wish jugak
    selamat pengantin baru..semoga kekal bahagia hingga ke jannah...
    selamat berhoneymoon...huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...