VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

May 7, 2013

Kurang Lebih...!!!




Sedar tak sedar lebih kurang dua bulan lagi kita nak puasa...
berdebarnya rasa hati ini...hehe




p/s : lagi la berdebar hati ini bila melihat iklan raya telah dimainkan di TV...hehe



14 comments:

  1. sekejap je kan masa berlalu..berdebar ye..hehe

    ReplyDelete
  2. hurmm...memang cepat masa berjalan...
    sabtu ni dah masuk bln rejab,jom kita puasa sunat sblm kedtgn ramadhan (^_^)

    ReplyDelete
  3. x sabar nak tggu tapi... dah hbs gnti puasa y lepas lum??;) salam rejab..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya sebelom ni puasa penoh...hehe

      Delete
  4. Salam.

    Aku teringat lagi jas masa memula dengor iklan ni kat tv..time tu kat dapur..memang terkejut betul la,hahaha. Cepat bebenor keluar iklannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam...

      aku pon terkejot jgk...hehe

      Delete
  5. hehe..tu la kan jas..
    tak sangka kejap je masa berlalu..

    ReplyDelete
  6. nak dekat puasa da! cant wait hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. semoga kita sempat berpuasa...

      Delete
  7. Replies
    1. betol tu budak comel...hehe

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...