VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Nov 3, 2012

Ust. Adenan Dah Meninggal...!!!



Setahu aku la...
Arwah pesara tentera...
peramah, riang, suka tersenyum...
dan ada masalah penglihatan...rabun teruk...

Ust. adenan ni lah yang jaga rumah yang aku beli tu...
sebelum rumah tu bertukar milik aku kerap juga berhubung dengan
ust. adenan...
masa aku,emak dan ayah melawat rumah tu...
minggu sebelum raya haji...
mak ada kata ust. adenan ada dalam bilik icu hospital kuala pilah...
mak ada ajak aku melawat ust...
tapi aku tolak...alasanya dah petang...

hari raya haji tu...
mak kata ust. adenan dah pindah ke hospital kat KL...
mungkin dah teruk sangat kot...

yang aku terkilan...
lepas aku sain surat peguam...
aku terus tak jumpa ust...

dulu aku terageh-ageh cari ust...bila dah dapat rumah tu...terus lupa...
raya dulu aku ada datang rumah ust...
tapi rumahnya berkunci...mungkin beraya rumah anak...



p/s : ust adenan meninggal hari isnin 29/10/2012...xsempat nak mintak maaf...sedih...=(




6 comments:

  1. innalillah

    semoga arwah ditempat didalam golongan org yg beramal soleh

    ReplyDelete
  2. Salam..

    Jas..jadi..arwah ni jiran sblh rumah yg ko beli tu ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam...

      liana...jiran taman aku...umah dia lorong belakang umah aku tu...

      Delete
  3. pengajaran utk hari mendatang...tu pasal elok kalau menziarahi org sakit...blh elakkan perasaan mcm ni :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...