VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Jan 5, 2012

Akhirnya Mereka Akan Tahu Juga...!!!




Sebenarnya aku dah simpan rahsia ni lebih kurang setahun lamanya...
Akhirnya mak ayah aku akan tahu juga rahsia tu...
walaupun bukan dari mulut aku sendiri...

Jadi apa yang perlu aku jawab bila tiba masanya nanti...
apa bila ayah aku tanya pasal perkara itu...???

Dan seharusnya aku perlu jawab dengan sejujur-jujurnya...
bila tiba masanya kelak...


p/s : korang nak tahu ke pasal apa??? nanti la...bila perkara ni dah meletup aku akan kongsikan dengan korang semua... berdebar-debar jantung ku memikirkan perkara ni...hehe



15 comments:

  1. kau dah nk kawin ke? hehe..

    ReplyDelete
  2. ehem ehem.. macam pelik ja bunyinya? nak tayang gambaq gepren kah? hehe

    ReplyDelete
  3. Tell me your secrets hehehehe

    ReplyDelete
  4. nak kawin ker tu rahsia nya.............gempak ker tak pun

    ReplyDelete
  5. kebanyakan yg komen pun bajet bab kawen...sama la ngan aku...harap perancangan bejalan lancar ;)

    ReplyDelete
  6. Dapatkan memori 50GB kapasiti simpanan foto, muzik, video dan apa sahaja untuk telefon anda secara percuma hari ini tanpa sebarang bayaran dari Gombug.net! Sebelum 31 Dec 2012 - http://adf.ly/4O5uz

    ReplyDelete
  7. mesti nak kawen ni...
    kalau tak kawen...dapat umah baru...
    kalau salah jugak mesti dapat makwe baru..
    hahahha,....kalau salah jugak tak tahulah nak jawab apa....
    selamat tahun baru..

    ReplyDelete
  8. Harap perkara yang baik2 ajelah ye.

    ReplyDelete
  9. hayoooo
    main rahsia2 dgn kite ye
    cpat kasi taw :p

    ReplyDelete
  10. sampai berdebor2...kompem nak kawen...hihi

    ReplyDelete
  11. ayoo... simpan selagi boleh....

    ReplyDelete
  12. rahsia kalau dah rahsia, jgn bgtaw org. hihi..

    ReplyDelete
  13. jujur itu penting...

    ReplyDelete
  14. ko nak masuk minang anak orang??betul tak tekaan aku??haha..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...