VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Dec 7, 2011

Oh Streamyx...


Untuk pengetahuan korang aku baru je pasang benda alah ni kat umah sewa aku...
Dan aku berharap sangat la lepas ni tak ada lagi ganguan aku nak mentenet...hahaha


Dan aku rasa nak pijak-pijak je benda alah kat bawah ni...
slow gile...sakit hati aku...


 
p/s : broadband celcom tu aku bagi adik aku pakai...


6 comments:

  1. yeahhh!!dah laju tu,,rajin2 la datang blog aku ye..haha..:P

    ReplyDelete
  2. ambik yang berapa hinggit streamix tu?

    ReplyDelete
  3. MAHAL TU..TAK LAJU LAGI CAMPAK LAUT

    ReplyDelete
  4. @PUTERI AISYAH

    laju kot sis...boleh la ari2 dtg blog sis...hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...