VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

May 12, 2011

Tragedi Bahau

Ni adalah bangunan Majlis Daerah Jempol. Gambar sebelah ni takda kena mengena dengan entri aku ni. Cuma intro je... Kat sini la aku bersusah payah datang untuk mendapatkan geran rumah yang akan aku beli tu. Maklum la berurusan dengan kerajaan ni leceh sikit. Datang sini diorang tolak kat sana..... Tapi takpa aku punye loan dah lulus geran pon dah dapat.hehehe

Pagi tadi sampai je kat tempat kerja kawan aku cakap ada kemalangan kat Bahau, 3 orang mati yang melibatkan 10 kenderaan. Aku pon tertanya-tanya la kat mana tempat tu. Rupanya trafik light simpang tiga, kalau korang nak ke kuantan terutamanya memang akan lalu kawasan ni. Kawasan ni la jugak kita orang lalu kalau nak berurusan dengan majlis daerah. Apa-apa pon Al-fatihah kepada keluarga mangsa.

Ni pic pasal tragedi tu...






sumber : hmetro
Berhati-hati di jalan raya!!!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...