VVIP Followers

Cuba Klik Tengok!!!

Apr 30, 2012

Selamat Hari Pekerja...!!!




p/s : kepada mereka yang dah bekerja selamat hari pekerja, pada yang bakal bekerja selamat bekerja...hehe

ONLY IN MALAYSIA...!!!




Apr 29, 2012

Bodoh Punya Cina Bukit...!!!



video

p/s : cita-cita mereka dah tercapai...nampaknya menang besar la pembangkang kali ni...
seronok la ko anuwar, dapat jadi PM Malaysia...FUCK la....

Apr 27, 2012

Thai Girls Pon Support Bersih 3.0 !!!


Boloh punya olang...


video


p/s : Tarak baik la cakap olang pukima, PUKIMAK !!!



Apr 21, 2012

Aku Lahir Bulan April...!!!


Mak aku cakap aku dilahirkan pada petang 2.15pm (dlm surat beranak) hari jumaat. Mak aku cakap lagi masa bayi lagi aku suka menagis, bila tiba je malam mesti aku menangis. Mak aku cerita lagi ada satu malam tu aku menagis tak henti-henti, masa tu juga la mak aku dengar bunyi tapak kaki orang berjalan kat luar rumah. Mundar mandir kedepan dan kebelakang. Sampai sekarang masih menjadi misteri.hehe

klik utk besar


p/s : aku tak pasti apa yang dato' ni kat betul ke tak, sebab yang hanya boleh menilai diri ini adalah orang di sekeliling aku...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...